News Pricer.lt

Prekybos naujienos

KAIP SUTAUPYTI PERKANT IR SVEIKAI MAITINTIS. Epizodas 2. Tyrimas

Pratęsiant mintis, kurios buvo išsakytos Pricer blogo straipsnyje KAIP SUTAUPYTI PERKANT IR SVEIKAI MAITINTIS
https://pricer.lt/posts/208-kaip-sutaupyti-perkant-ir-sveikai-maitintis
Visiškai neseniai, gegužės 16 dieną buvo paskelbtas, turbūt vienas svarbiausių šiuo metu tyrimų, kuris gali gerokai sukrėsti maisto perdirbimo pramonę, jeigu jo rezultatai nebus patyliukais užslopinti didžiųjų maisto perdirbėjų.
Kevin D. Hall ir komandos tyrimas Ląstelių Metabolizmas, kuris parodė, kad maitinimasis giliai perdirbtu maistu (konservuotu, sterilizuotu, su daug stabilizuojančių priedų) skatina padidintą kalorijų suvartojimą ir padidintą svorio augimą. Trumpai apibendrinant tyrimo išvadas, dėl kol kas nesuprantamų priežasčių (manau, kad bus tolesni tyrimai), vartojant giliai perdirbtą maistą, vėliau ateina sotumo jausmas, todėl jo suvalgoma daugiau, atitinkamai gaunamas kalorijų perteklius, lemiantis svorio augimą. O vartojant neperdirbtą, natūralų maistą gaunamas atvirkštinis efektas. Taigi moksliškai patvirtinama tai, kad pirmoje vietoje reikia žiūrėti ne angliavandenių, riebalų kiekius maiste, o pačio maisto kokybę, nes, kai maistas natūralus, organizmas pats laiku įjungia reikiamus saugiklius.
No alt text provided for this image
No alt text provided for this image
Visą tyrimą galite rasti čia:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1550413119302487
O iš ten parsisiuntę tyrimo PDF, gausite pilną tyrimo dokumentą su viso tyrime naudoto meniu nuotraukomis ir aprašymais.
Kaip paprastam vartotojui patiekalai iš giliai perdirbtų produktų, man atrodo visiškai “normalūs”, tačiau organizmas pasirodo į juos reaguoja visai kitaip.
Taigi skatinam Jus rinktis tik neperdirbtą, natūralų maistą, o rasti,kur jį isigyti geriausiomis kainomis, padės Pricer.lt.
Pricer.lt maisto krypties vadovas
Petras Čepkauskas

Dalintis:
0 0 balsai
Straipsnio vertinimas
guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Rodyti visus komentarus

Taip pat skaitykite: